Verhalen
  • dsc04231

Singapore – Dag 7 en 8

Singapore 2015

Dag 7 lijkt om vertrekken maar toch niet helemaal, we verhuizen vandaag van het gezellige en centraal gelegen Naumi Liora hotel naar het ultra chique Marina Bay Sands hotel, een icoon van Singapore. We

• dsc04111

Singapore – Dag 5 en 6

Singapore 2015

Dinsdag zijn we naar Gardens By The Bay gegaan. Dit is een volledig aangeplante publieke tuin . De toegang is gratis en veel locals komen hier ontstressen in het weekend of joggen ’s avonds.

• Singapore – Dag 4 Singapore Zoo

Singapore 2015 //

Alright, voor de niet-toeristen is het maandag en het weekend is voorbij, wij gaan hier goed gebruik van maken om een anders drukke attractie in Singapore te bezoeken. De zoo ligt een half uur

• dsc03761

Singapore – Dag 3: Sentosa

Singapore 2015

Vandaag hebben we het ontbijt in het hotel gelaten voor wat het is om een traditioneel Singaporees ontbijt te proberen. In kleine, klassieke koffieshops serveren ze namelijk kaya toast, 2 sneetjes brood  met tussenin

• 20151114_132248

Singapore – Dag 1 en 2

Singapore 2015

Ja hoor, we gaan een blog bijhouden voor Singapore en Thailand. Makkelijker gezegd dan gedaan, Singapore heeft een totaal ander ritme dan Japan. Waar ik in Japan rustig tijd had om verhalen uit te typen

• Tokyo – Dag 4 en 5

Japan 2013

We verlaten Sendai weeral met de shinkansen ,deze keer de super komachi die ons dus in anderhalf uur van Sendai tot hartje Tokyo brengt. We brengen de bagage terug naar het Asia Center hotel

• Sendai

In het Monterey hotel aan het station is enkel een kamer geboekt, voor het ontbijt moeten we dus naar buiten maar in het station zijn er wel wat restaurants te vinden die een breakfast

• Matsushima

Japan 2013

Onze volgende halte is Sendai, snel bereikbaar via de Shinkansen, maar in plaats van rechtstreeks naar ons hotel in Sendai te gaan, steken we de bagage in een locker in het station en reizen

• Nikko

We vertrekken uit Tokyo en gaan richting Sendai, maar eerst nemen we nog een dagje de tijd om Nikko te verkennen. Nikko is een stadje met veel tempels en schrijnen. Het voornaamste om te

• Tokyo – Dag 3

Japan 2013

Vandaag is een feestdag in Japan, en zal er op veel plekken dus iets meer volk zijn dan anders. Wij beginnen de dag op tijd met een bezoek aan het Meiji schrijn, 1 van de